محسن شریف تحقیقات بازار یا Market Research اصطلاحی است که به روند جمعآوری اطلاعات در مورد مخاطبان هدف و بازار هدف اشاره دارد. نقش اصلی تحقیقات بازار این است که به یک شرکت یا یک سازمان کسبوکار با نمایش عمیق از مشتریان یا مصرفکنندگان بهمنظور برآوردن نیازهای خود بهتر کمک کند. این فرآیند از تحقیقات بازار قادر به رقابت با بازیکنان دیگر در همان صنعت است و به تجزیه و تحلیل چیزهایی مانند اندازه بازار، رقابت و نیازهای بازار کمک میکند. مهارت های مالی: هر مدیری باید بداند
تحقیقات بازار یا مطالعه بازار چیست؟
آنچه در مورد «مدل کسب و کار» و «طرح کسب و کار» باید بدانید
بازار ,تحقیقات ,یک ,رقابت ,هدف ,نیازهای ,تحقیقات بازار ,که به ,است که ,بازار یا ,به رقابت
درباره این سایت